Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Too many concurrent connections in Grabit?

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dark Helmet



Joined: 11 Mar 2006
Posts: 6

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 2:08 pm    Post subject: Too many concurrent connections in Grabit? Reply with quote

Hallo,

ik heb sinds kort het Unlimited pakket, maar in Grabit krijg ik telkens deze boodschap in het download venster:
"unable to connect to news2.usenet4u.nl: 119|400 Too many concurrent connections, you are allowed 8".

Hoe kan dit, als je in Grabit ook maar maximaal 8 kanalen kunt openzetten??? Confused Zelfs als ik maar 6 of 7 kanalen openzet, heb ik weer 1 of meerdere kanalen die de bovenstaande boodschap vermelden.

Best irritant, want zo slaat Grabit de downloads elke keer over en duurt het nog steeds lang om dingen te downloaden. Evil or Very Mad

Wat moet ik doen of wat moeten jullie doen? Alvast bedankt voor de hulp.
Back to top
View user's profile Send private message
gianni



Joined: 13 Feb 2006
Posts: 14

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 2:31 pm    Post subject: Reply with quote

hallo

Ik heb dit ook al gehad en de vraag gesteld.
Quotte van de admin
Quote:

De melding van "too many connecties" kan voorkomen als je newsreader doordat een connectie blijft "hangen" er meer opent dan de toegestane 8 stuks.

Dit probleem lost zich meestal vanzelf op na een tijdje (sluit anders de reader voor 30 minuten af)
Usenet4u

Ik moet zeggen dit loste zich idd op een paar min terug op maar wel met mewsleecher

Mvg
Back to top
View user's profile Send private message
Dark Helmet



Joined: 11 Mar 2006
Posts: 6

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 2:56 pm    Post subject: Reply with quote

Mmmh, niet ideaal, maar er zit niks anders op. Want het kan dus vaker voorkomen en dan moet je elke keer je newsreader afsluiten. Beetje vervelend als je wilt downloaden en ondertussen weg wilt (of wilt slapen).

Maar goed, bij mij in Grabit helpt het ook wel als ik hem op "Pause" zet en dan weer ervan af. Nu kijken hoe lang ie het volhoudt. Niks aan te doen.
Back to top
View user's profile Send private message
gianni



Joined: 13 Feb 2006
Posts: 14

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 2:59 pm    Post subject: Reply with quote

Dark Helmet wrote:
Mmmh, niet ideaal, maar er zit niks anders op. Want het kan dus vaker voorkomen en dan moet je elke keer je newsreader afsluiten. Beetje vervelend als je wilt downloaden en ondertussen weg wilt (of wilt slapen).


Ik heb hem nog nooit moeten afsluiten.
De connectie hervatte zelf na enkele min op die ene draad en had ik terug de volle 8 draden.

mvg
Back to top
View user's profile Send private message
Dark Helmet



Joined: 11 Mar 2006
Posts: 6

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 4:21 pm    Post subject: Reply with quote

Ja nu zie ik wat je bedoelt. Bij mij gaat ie het later ook weer proberen en dan lukt het wel weer. Maar hij blijft het doen bij bijna elke post, waardoor hij dan eerst dat kanaal overslaat (er staat dan de error boodschap) en verder gaat met andere posts.
Als ie dan later de post nogmaals pakt, dan doet ie het wel. En zo blijft ie doorgaan, wat wel zorgt voor wat vertraging natuurlijk. Maar goed, zoals gezegd niks aan te doen, want als ik minder dan 8 kanalen openzet, doet ie - vreemd genoeg - precies hetzelfde en zegt ie ook "max. 8 verbindingen". Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
Dark Helmet



Joined: 11 Mar 2006
Posts: 6

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 5:43 pm    Post subject: Reply with quote

Probleem is al verholpen; gewoon bij Server Properties kiezen voor "maar" 7 verbindingen. Dan heeft ie nergens problemen mee en de snelheid is nog altijd uitstekend.
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 8:13 pm    Post subject: Reply with quote

Een half uur tot 3 kwartier afsluiten van de reader wil ook helpen, normaal kan je dan gewoon met 8 connecties verder.

Het "probleem" is een fout van de newsreader die als een verbinding niet goed afgesloten is alvast een nieuwe verbinding openen. hierdoor onstaan er dus teveel connecties en krijg je de too many connections melding.

p.s fijn dat er users zijn die meehelpen met het oplossen van problemen!


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group