Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Geld van mijn rekening

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Sales
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mavaag



Joined: 27 Feb 2006
Posts: 4

PostPosted: Tue Feb 28, 2006 9:43 am    Post subject: Geld van mijn rekening Reply with quote

Hey,

Omdat ik op jullie website gelezen heb dat jullie een goede service bieden heb ik gisteren bij jullie een prepaid pakket van 150GB (promotie) bij jullie besteld. Ik heb deze via online bankieren direct betaald.


Deze morgen heb ik gezien dat het geld al van mijn rekening is?

Hoelang duurt het dan nog ongeveer vooraleer ik mijn accountgegevens krijg?
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Tue Feb 28, 2006 10:49 am    Post subject: Re: Geld van mijn rekening Reply with quote

mavaag wrote:
Hey,

Omdat ik op jullie website gelezen heb dat jullie een goede service bieden heb ik gisteren bij jullie een prepaid pakket van 150GB (promotie) bij jullie besteld. Ik heb deze via online bankieren direct betaald.


Deze morgen heb ik gezien dat het geld al van mijn rekening is?

Hoelang duurt het dan nog ongeveer vooraleer ik mijn accountgegevens krijg?



Hallo,

Hier zijn al meerdere topics over, zie bijvoorbeeld: http://www.usenet4u.nl/forum/viewtopic.php?t=70


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
mavaag



Joined: 27 Feb 2006
Posts: 4

PostPosted: Wed Mar 01, 2006 3:16 pm    Post subject: Reply with quote

Hey,

Thx. Voor de snelle reacties, heb ondertussen mijn account gegevens gekregen en zal vanavond of morgenavond is zien dat ik op de server binnen geraakt.

In ieder geval bedankt voor de snelle en goede service. Ideale manier van werken ook voor Belgische klanten.

Als het inloggen en downloaden ook zo snel en goed gebeurd hebben jullie er weer een tevreden belgische klant bij.

Greetz.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Sales All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group