Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Ik heb mijn acc. met mijn maat gedeeld ...

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> 4U Unlimited pakketten
View previous topic :: View next topic  
Author Message
h0pper



Joined: 03 Mar 2006
Posts: 5

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 5:34 pm    Post subject: Ik heb mijn acc. met mijn maat gedeeld ... Reply with quote

Hallo,

Ik heb vandaag een mail gehad met daarop mijn gegevens ...

Maar ik heb de betaling tesamen met een maat van me gedaan, en ik lees nu onderaan op die Mail :

# Let op: Het is NIET toegestaan om uw account te delen met anderen! Indien wij dit toch constateren wordt uw account verwijderd.

Wat moet ik nu doen ? Is het echt niet mogelijk ? Of word het DIRECT verwijdert ?

Dank bij voorbaat
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Wed Mar 08, 2006 7:14 pm    Post subject: Re: Ik heb mijn acc. met mijn maat gedeeld ... Reply with quote

h0pper wrote:
Hallo,

Ik heb vandaag een mail gehad met daarop mijn gegevens ...

Maar ik heb de betaling tesamen met een maat van me gedaan, en ik lees nu onderaan op die Mail :

# Let op: Het is NIET toegestaan om uw account te delen met anderen! Indien wij dit toch constateren wordt uw account verwijderd.

Wat moet ik nu doen ? Is het echt niet mogelijk ? Of word het DIRECT verwijdert ?

Dank bij voorbaat


Dit is dus niet toegestaan, zie tevens onze algemene voorwaarden.

M.a.w u weet nu dus dat het niet mag, als we bij een controlle constateren dat u uw account toch deelt, wordt uw account verwijderd.

Uw vriend dient zelf een eigen account te nemen.

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Kveldulv



Joined: 11 May 2006
Posts: 2

PostPosted: Thu May 11, 2006 2:46 pm    Post subject: Reply with quote

Ik heb nu de volgende situatie. Ik zou wel graag een account nemen bij jullie maar ik ben van plan dit op verschillende locaties te gebruiken. Door de week op het werk en weekends thuis. Maar het lijkt me dan niet onlogisch dat jullie dit gaan beschouwen als het delen van een account?
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Thu May 11, 2006 6:37 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo,

Zolang u het account persoonlijk gebruikt is er niks aan de hand ..


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Kveldulv



Joined: 11 May 2006
Posts: 2

PostPosted: Fri May 12, 2006 4:28 pm    Post subject: Reply with quote

Hoe maakt u het onderscheid dan? Want ik zou dan wel vanaf verschillende IP's inloggen. Mogelijk tegelijk (bijv. download op het werk op laten staan en 's avond thuis ook nog iets starten).
Kwestie van misverstanden te vermijden.
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Fri May 12, 2006 9:04 pm    Post subject: Reply with quote

Op verschillende plekken is geen probleem, echter meerdere ip's tegelijk is niet toegestaan , anders is er geen controlle door ons mogelijk.



Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> 4U Unlimited pakketten All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group