Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Retentie?

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> 4U Prepaid pakketten
View previous topic :: View next topic  
Author Message
usenet123



Joined: 22 Oct 2006
Posts: 5

PostPosted: Mon May 26, 2008 10:58 am    Post subject: Retentie? Reply with quote

Dag,

Wat betekent 100+ dagen retentie?

Is die 100 dagen het maximum, want dat zou juist spijtig zijn?
Ik heb hier bijna 3 GIG gedownload (102 dagen oud), maar de meeste zijn incompleet, ook de par files. Zonde van die download dan

Groet
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Mon May 26, 2008 11:11 am    Post subject: Reply with quote

Retentie is variabel en dus geen vast gegeven. Deze is afhankelijk van de dagelijkse feed (hoeveelheid die gepost wordt).

Voorbeeld: 350 TB aan storage en de feed is 3,0 TB per dag dan heb je voor 117 dagen aan retentie, gaat de feed echter omhoog naar 3,5 TB per dag dan kom je uit op 100 dagen retentie.
Aangezien je drukke en minder drukke periodes hebt, schommelt de feed en de retentie dus ook op en neer. Het kan dus zo zijn dat het ene moment er 100 dagen retentie is en 2 weken later 105 dagen retentie.

Er is wel al nieuw capaciteit bijgeplaatst en deze zal de komende maanden de retentie weer omhoog zetten. (indien de feed niet wederom verder toeneemt)


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
usenet123



Joined: 22 Oct 2006
Posts: 5

PostPosted: Mon May 26, 2008 11:20 am    Post subject: Reply with quote

Bedankt voor je uitleg

Dus ik heb deze maal geen geluk (:

Als ik het goed begrijp, garandeer jij de storage capaciteit en val aan die retentie niet veel te doen.

Kan ik de volgende maal ergens zien dat ik deze grote post nog volledig kan downloaden vb aan die storage of is dat te moeilijk, anders heb ik alles wel voor niets gedownload? of vraag ik iets onmogelijks

thanks
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Mon May 26, 2008 11:28 am    Post subject: Reply with quote

Klopt, niemand kan een retentie garanderen, deze is immers variabel. Wel is het zo dat de 100 dagen die we aangeven een goed beeld geeft van de huidige situatie. (sommige adverteren met 120 dagen terwijl momenteel ze 90 dagen nog niet eens halen)

Als je een oude post gaat downloaden kan je om te testen bijvoorbeeld de 5 oudste bestanden van deze post nemen en die downloaden, kijk dan of ze compleet zijn voordat je de volledige post download.

Een andere manier is er helaas niet, de feed is immers elke dag anders dus ook de retentie..

Usenet4u


Last edited by Usenet4u on Mon May 26, 2008 12:45 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
usenet123



Joined: 22 Oct 2006
Posts: 5

PostPosted: Mon May 26, 2008 12:40 pm    Post subject: Reply with quote

ok, bedankt

Ik zal dat in het vervolg doen, ivm die 5 oudste posts.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> 4U Prepaid pakketten All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group