Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

waarom gaat het allemaal niet zo snel bij mij dat aanmelden?

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Sales
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Geimerster



Joined: 25 Oct 2005
Posts: 1

PostPosted: Tue Oct 25, 2005 9:36 pm    Post subject: waarom gaat het allemaal niet zo snel bij mij dat aanmelden? Reply with quote

ik heb gister vroeg in de ogtend geloof ik een pakket aangevraagd en gelijk via internet bankieren betaald, maar heb nog steeds geen inlog gegevens!!!
hoop dat ik deze snel binnen krijg.

bedankt alvast later.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Tue Oct 25, 2005 10:31 pm    Post subject: Re: waarom gaat het allemaal niet zo snel bij mij dat aanmel Reply with quote

Geimerster wrote:
ik heb gister vroeg in de ogtend geloof ik een pakket aangevraagd en gelijk via internet bankieren betaald, maar heb nog steeds geen inlog gegevens!!!
hoop dat ik deze snel binnen krijg.

bedankt alvast later.


Hallo,

Dit is al vaker voorbijgekomen, als u een betaling overmaakt betekend dat niet dat wij meteen de betaling binnen hebben.

Afhankelijk van de bank kan dit 1 tot 5 werkdagen duren. (Let op! het weekend telt niet mee, de banken voeren dan geen betalingen door!)

Zodra voor ons de betaling zichtbaar is, krijgt u uw accountgegevens.

Nog even geduld a.u.b

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Sales All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group