Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Heel vaag block ?? probleem

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Cstyle



Joined: 28 Jul 2006
Posts: 4

PostPosted: Mon Aug 13, 2007 6:45 am    Post subject: Heel vaag block ?? probleem Reply with quote

Hallo ben een zeer tevreden usenet gebruiker, echter wegens verbouwing van mijn huis logeer ik tijdelijk bij mijn vriendin.
Mijn vriendin heeft internet via home en ik zelf via orange.

Het viel mij op dat ik met grabit en ook newsbin niet alle headers uit sommige groepen op kan halen.
Echter als ik bij haar ben is het geen probleem, en zie ik gewoon alle bestanden.

Kan orange poort 119 filteren ?? En ook al is het een betaald acount die helemaal niks met orange te maken heeft ?
Ik heb 2 verschillende news programma gebruikt en bij beiden was het header probleem.

Heb zoiets nog niet mee gemaakt , ben een ervaren internetter..

Hoogachtend
Ar.de Vries
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Mon Aug 13, 2007 8:18 am    Post subject: Reply with quote

Je kan momenteel tot ongeveer 7 dagen aan headers downloaden? Het maakt niet uit vanuit welke locatie en / of welke isp je gebruikt.

Via Nzb (o.a www.binsearch.info) kan je tot ruim 100+ dagen in alle groepen downloaden. Om door de groepen te browsen kan je ook deze gebruiken: http://www.binsearch.info/groups.php

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Cstyle



Joined: 28 Jul 2006
Posts: 4

PostPosted: Mon Aug 13, 2007 2:39 pm    Post subject: Reply with quote

maar mijn probleem was eigenlijk dat bij mijn vriendin op haar pc meer headers te zien zijn, en bij mij in die groep niets ..
Hoe zou dit kunnen, heb getest met verschillende news programma's

Alvast bedankt
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Mon Aug 13, 2007 3:43 pm    Post subject: Reply with quote

Als beide op dezelfde server zitten is dat eigenlijk niet mogelijk, dan zou het al aan een instelling van je newsreader dienen te liggen.

Geef eens een voorbeeld?

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group