View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
ArieOTeD
|
Posted: Fri Jul 23, 2010 11:45 am Post subject: Ongelofelijk goed! |
|
|
Ik ben al een poosje klant, erg tevreden....... We zijn van GA dvd 3 van seizoen 4 kwijt, die zal wel ergens heel goed zijn opgeborgen..... Net binnengehaald. Ik dacht, wat duurt dat toch lang voordat de download start. Kijk ik even naar de leeftijd van de files die ik binnen wil halen. Die zijn dus 528 dagen geleden gepost!!!! de download begint even later, en ik haal die dvd dus even binnen met een snelheid tussen de 9 en 9.5 MB. Binnen 7 minuten binnen, echt ongelofelijk dat ik die dvd nog kan binnenhalen, jullie maken je belofte echt waar.
Groetjes, Arie. |
|
Back to top |
|
 |
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Fri Jul 23, 2010 12:16 pm Post subject: |
|
|
Mooi zo, altijd fijn om te horen!
Usenet4u |
|
Back to top |
|
 |
ArieOTeD
|
Posted: Fri Jul 23, 2010 2:28 pm Post subject: |
|
|
Geef ik net zo'n mooi compliment, en geheel verdiend, kan ik nog maar drie lijntjes gebruiken om te downloaden, want ik mag er per gebruiker maar 12 gebruiken. Volgens mij zijn 3 verbindingen er 9 minder dan ik er mag gebruiken. |
|
Back to top |
|
 |
ArieOTeD
|
Posted: Fri Jul 23, 2010 2:35 pm Post subject: |
|
|
En voorbij is het probleem weer, volgens mij hadden jullie toch even een hiikie in het systeem..... |
|
Back to top |
|
 |
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Fri Jul 23, 2010 2:57 pm Post subject: |
|
|
Ok, kan ook een (tijdelijke) instabiele verbinding / router komen die teveel connecties opent. (zonder zichtbaar te zijn in de reader)
Geef voor de zekerheid eens een reset aan modem / router.
Usenet4u |
|
Back to top |
|
 |
|