View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Marcel
|
Posted: Fri Mar 11, 2005 3:06 pm Post subject: Bedankt , werkt super hier ! |
|
|
He..
Net mijn account binnen en het werkt top ! Ik haal de volle snelheid van mijn 2 mbit verbinding
Wel nog een vraagje , moetik wachten tot mijn pakket op is of kan ik al eerder gigabytes bijkopen ? |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Fri Mar 11, 2005 3:12 pm Post subject: Re: Bedankt , werkt super hier ! |
|
|
Marcel wrote: | He..
Net mijn account binnen en het werkt top ! Ik haal de volle snelheid van mijn 2 mbit verbinding
Wel nog een vraagje , moetik wachten tot mijn pakket op is of kan ik al eerder gigabytes bijkopen ? |
Hoi Marcel
Je kan al eerder een nieuw pakket erbij kopen, ook al zijn je aantal GB's nog niet op. Vermeldt wel bij het overmaken je username zodat het nieuwe pakket bij je oude erbij wordt gezet.
Usenet4u |
|
Back to top |
|
|
ThaBrain
|
Posted: Fri Mar 11, 2005 9:34 pm Post subject: |
|
|
Ik ben echt nog een usenet dummy, maar tot nu toe kan ik er alleen maar tevreden mee zijn. Mijn volledige bandbreedte (@Home Basis) wordt benut, dus over de snelheid niks te klagen. Het aanmelden e.d. verliep simpel en snel.
Ziet er tot nu toe goed uit... |
|
Back to top |
|
|
Rolf
|
Posted: Mon Mar 14, 2005 11:05 am Post subject: Re: Bedankt , werkt super hier ! |
|
|
Marcel wrote: | He..
Het werkt hier ook prima |
|
Back to top |
|
|
Frederik
|
Posted: Wed Mar 16, 2005 6:32 pm Post subject: |
|
|
Hier ook een teveden gebruiker !
Snelle verwerking van de bestelling, gewoon goede snelheid en een lekkere lange retentie |
|
Back to top |
|
|
Hans Rompen
|
Posted: Mon Mar 21, 2005 12:06 pm Post subject: |
|
|
Frederik wrote: | Hier ook een teveden gebruiker !
Snelle verwerking van de bestelling, gewoon goede snelheid en een lekkere lange retentie |
Ook van mijn kant complimenten voor uw service !. Zeer snelle verwerking van mijn order en de dienst zelf werkt prima !
Groeten,
Hans |
|
Back to top |
|
|
Sjors
|
Posted: Sat Mar 26, 2005 1:50 pm Post subject: |
|
|
Loopt hier ook prima ! verder goeie service .. ga zo door |
|
Back to top |
|
|
Thomas
|
Posted: Sun Apr 10, 2005 12:58 pm Post subject: |
|
|
Prima server ! , Retentie is ook voor de grote groepen 18 dagen , sneldheid is goed en alles is goed compleet ..
Houden zo |
|
Back to top |
|
|
Jos
|
Posted: Mon Apr 25, 2005 9:12 am Post subject: Perfecte retentie ! |
|
|
Super dienst !
Net een aantal files van 17 dagen oud gedownload in de alt.binaries.nl groep ! dat vind je op menig server niet meer terug. |
|
Back to top |
|
|
Blazer
|
Posted: Fri May 06, 2005 11:53 am Post subject: |
|
|
Hoi
Ik ben nu alweer een tijd lid bij jullie club en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over jullie dienst !
Ben ook erg te spreken over de service, bij mijn vorige provider kreeg ik vaker nog niet eens een reactie terug .. dat is nu wel anders |
|
Back to top |
|
|
Bernt
|
Posted: Tue May 24, 2005 7:56 pm Post subject: goede server |
|
|
Goede server !
Ga zo door jongens |
|
Back to top |
|
|
kraziey
|
Posted: Wed Jun 01, 2005 4:50 pm Post subject: |
|
|
Heb maandagochtend mijn bestelling geplaatst en dinsdagmiddag kon ik er al gebruik van maken. Toppie service en alles werkt lekker |
|
Back to top |
|
|
Bauke
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 10:47 am Post subject: |
|
|
kraziey wrote: | Heb maandagochtend mijn bestelling geplaatst en dinsdagmiddag kon ik er al gebruik van maken. Toppie service en alles werkt lekker |
Ik ga het nog gekker vertellen, gisteren om 23:15 betaald (internetbankieren), vanochtend om 8:34 geactiveerd Meteen geprobeerd maar ik zit op kantoor dus kon wel connecten, maar slechts met 30 kb(ytes)... Kan niet wachten tot ik thuis ben Ik hoooooop dat de snelheid ok is, maar als ik de posts hierboven lees word ik helemaal blij Ik hoop dat ik al gauw weer gigjes ga bijkopen
Superrrrrrrr gedaan usenet4u-mannen !!!!! |
|
Back to top |
|
|
nilles
|
Posted: Wed Jul 06, 2005 6:44 pm Post subject: |
|
|
Ook vanuit deze kant complimenten voor uw service !.
Zeer snelle verwerking van mijn order en de dienst zelf werkt prima !
heb om 14.22 mijn account aangevraag
geld overgemaakt (met spoed)
en om 15.30 was mijn account actief petje af hoor |
|
Back to top |
|
|
cammikaze
|
Posted: Sat Mar 25, 2006 5:57 pm Post subject: |
|
|
ik kan me hier alleen maar bij aansluiten.
Heel dik tevreden over jullie service, ik ga nu eens 4U Prepaid "High speed" uitproberen, eens zien of dat ook zo goed werkt |
|
Back to top |
|
|
|