Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Erg veel: 430 No such article

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
NeverSimple



Joined: 13 Dec 2009
Posts: 6

PostPosted: Fri Nov 18, 2011 10:51 pm    Post subject: Erg veel: 430 No such article Reply with quote

Hallo UseNet4U,

Ik maak al enige tijd gebruik van jullie servers, meestal prepaid, soms een maandje unlimited.
Ik was bezig met een download toen mijn prepaid abo 'op' was. gezien de nog te downloaden hoeveelheid, besloten om een maandje 'unlimited' te nemen. Van de drie delen van een serie die ik wilde downloaden was deel 1 via mijn prepaid abo probleemloos binnen gekomen. Toen ik de volgende 2 delen wilde starten via het 'unlimited abo', kreeg ik letterlijk duizenden foutmeldingen:

Server:news4.usenet4u.nl SendCommand - Server Reports that a Post isn't on the server: 430 No such article

Feitelijk komt er niets binnen. En dan bedoel ik ook echt niets. Geprobeerd met een aantal andere downloads van globaal dezelfde ouderdom (ca 400/450 dagen): zelfde probleem. 'Jonge' downloads lijken wel goed te gaan.

Om dit te testen eens een prepaid abo genomen bij As en dezelfde downloads, die ook nu nog mislukken bij UseNet4U, geprobeerd: geen enkel probleem, zijn binnen met slechts een enkele 'missing article' fout.

Vergelijk tussen UseNet4U en As is op dezelfde computer, via dezelfde internetverbinding en hetzelfde programma (NewsBin Pro)

Hoe kan dit? Nogal teleurstellend. Is As echt zoveel beter of gaat er iets mis met jullie servers?

Vriendelijke groet,

Richard
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Sat Nov 19, 2011 10:29 am    Post subject: Reply with quote

Hallo,

Melding doorgegeven, normaal gesproken is tot ~600 dagen goed te halen.
Bij zuke techinische problemen is het trouwens handiger als je deze direct naar support mailt.

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
NeverSimple



Joined: 13 Dec 2009
Posts: 6

PostPosted: Sat Nov 19, 2011 2:41 pm    Post subject: Reply with quote

Ok, wacht de reactie wel af.

Quote:
Bij zuke techinische problemen is het trouwens handiger als je deze direct naar support mailt.


Tja ..., bij het forumindex staat duidelijk: "Voor al uw support / technische vragen.". Dus?

Is er trouwens een verbod op namen van concullega bedrijven? Vind het maar zozo dat je mijn post edit. Een regeltje onder de post met iets als "Last edited by Usenet4U" zou dan toch wel netjes zijn.

vr. Gr,

Richard
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Sat Nov 19, 2011 4:35 pm    Post subject: Reply with quote

Storing staat nu aangegeven bij Status server.
Back to top
View user's profile Send private message
NeverSimple



Joined: 13 Dec 2009
Posts: 6

PostPosted: Sat Nov 19, 2011 4:41 pm    Post subject: Reply with quote

OK, bedankt voor het nazien. Hoop dat de storing vlot kan worden opgelost.
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Tue Nov 22, 2011 1:13 pm    Post subject: Reply with quote

Als het goed is komen oudere bestanden weer beter binnen?
(wordt wel nog aan gewerkt..)

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
NeverSimple



Joined: 13 Dec 2009
Posts: 6

PostPosted: Tue Nov 29, 2011 1:15 pm    Post subject: Reply with quote

Net geprobeerd met een post van 430 dagen oud en inderdaad, het komt nu beter binnen. Dat wil zeggen dat er in dit geval ca 90 % binnenkwam, maar te weinig voor een bruikbaar resultaat, er miste teveel.

Direct daarna via mijn 'As' account geprobeerd: volledig binnen.

Er is dus zeker nog ruimte voor verbetering...

Richard
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Tue Nov 29, 2011 1:47 pm    Post subject: Reply with quote

Vreemd, net hier zelf een testnzb laten draaien die momenteel gaat van 144 tot 713 dagen en die was >99+ % compleet.
Mocht je dit meer tegenkomen, mail dan even naar support met enkele voorbeelden / nzb's.


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group