View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
bart
|
Posted: Wed Jan 04, 2006 9:35 pm Post subject: vraag ivm downloadlimiet van provider |
|
|
geachte usenet dit is mijn eerste keer dat ik wil deelnemen aan jullie prepay pakketen en zat met een vraag
als volgende ik heb thuis scarlet en wij hebben 20 gb limiet en een snelheid van 3.3 nu wou ik weten als ik download met jullie prepay pakket zakt mijn limiet dan ook of blijft die hetzelfde omdat ik mss niet met die server download
mvg
bart |
|
Back to top |
|
 |
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Thu Jan 05, 2006 9:19 am Post subject: Re: vraag ivm downloadlimiet van provider |
|
|
bart wrote: | geachte usenet dit is mijn eerste keer dat ik wil deelnemen aan jullie prepay pakketen en zat met een vraag
als volgende ik heb thuis scarlet en wij hebben 20 gb limiet en een snelheid van 3.3 nu wou ik weten als ik download met jullie prepay pakket zakt mijn limiet dan ook of blijft die hetzelfde omdat ik mss niet met die server download
mvg
bart |
Hallo,
Als u een limiet heeft van 20 Gb per maand, dan is dit voor al uw internetverkeer. M.a.w ook het gebruik van Usenet4u gaat van uw limiet af.
Usenet4u |
|
Back to top |
|
 |
bart
|
Posted: Sat Jan 07, 2006 1:39 am Post subject: |
|
|
aahh oke spijtig wel maar toch bedankt voor de info grtz |
|