Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

iban en bic en 4u vanop telenet

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Sales
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gianni



Joined: 13 Feb 2006
Posts: 14

PostPosted: Wed Feb 15, 2006 8:13 pm    Post subject: iban en bic en 4u vanop telenet Reply with quote

hallo

ik heb in het verleden al buitenlandse overschrijvingen gedaan met dus een bic en iban nummer wel niet voor jullie.
Nu laatst kreeg ik de melding dat er tekort betaald werd.
Na controle bleek dat er 5 € kosten aangerekend werden?
kan iemand van de belgische klanten dit beamen?
ik zou willen veranderen van usenetprov maar als ik dan reken voor een unlimitid pakket en dan nog eens de kosten erbij.
Nu dacht ik met een iban en bic dat daar geen kosten bijkwamen?

Als 2é vraag zie ik staan bij topic 4u unlimited pakketen dat connecteren vanop telenet geen probleem is en bij support zie ik volgende staan Update: De nieuwe 4U unlimited accounts zijn op het moment alleen voor Nederlands klanten toegangbaar

hoe zit het nu juist?
mvg gianni
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Wed Feb 15, 2006 8:33 pm    Post subject: Reply with quote

U dient een betaling vanuit het buitenland altijd met de IBAN en BIC codes uit te voeren.

Indien u dit niet (correct) uitvoert dan komen er zowel voor u als voor ons extra kosten bij. (7 euro voor onze kant)

Uiteraard is dit niet de bedoeling. Als u de overboeking correct overmaakt zijn er normaal gesproken nauwelijks transactie kosten aan verbonden (afhankelijk van uw bank, meestal zelfs gratis!)

EC-criteria: overboeking binnen/tussen EU landen, in EUR, voorzien van een volledige
en correcte IBAN en BIC, ten bedrage van max. EUR 50.000,- op basis van met de
begunstigde gedeelde kosten (shared).

De Unlimited pakket zijn sinds kort ook voor Belgische klanten. De post in support is aangepast.


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Sales All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group