Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Blokkering van Telenet naar Ew??

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
mavaag



Joined: 27 Feb 2006
Posts: 4

PostPosted: Tue Feb 28, 2006 9:51 am    Post subject: Blokkering van Telenet naar Ew?? Reply with quote

Hey,

Ik ben een belgische klant en ben aangesloten bij de belgische provider Telenet. Nu heb ik op site van Telenet het volgende gelezen:

[i]Ew wil wel een peering overeenkomst sluiten met Telenet, maar Telenet vraagt hier volgens Ew geld voor:

wanneer een derde partij een betalende dienst aan onze breedband-klanten aanbiedt, achten wij het billijk dat dergelijke partij ons vergoedt voor de dienst die wij deze derde partij leveren, nl. het aanbieden van de toegang tot deze opbrengstgenerende klantenbasis. Deze positie is trouwens al onderschreven door een aantal actieve "paid peering" partners. (Bron)[/i]

Telenet heeft daarom maar beslist om connectie tot eweka te blokkeren?

Nu vind ik de service die jullie aanbieden zeer interessant en van al de positieve commentaren die ik op jullie forum lees een grote aanrader.Daarom heb ik gisteren een prepaid pakket bij jullie besteld.

Nu vroeg ik mij toch af of dat, wanneer ik mijn account van jullie krijg, dat ik dan geen problemen ga krijgen om naar jullie servers vanuit Telenet te verbinden?
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Tue Feb 28, 2006 10:48 am    Post subject: Reply with quote

Dat is geen probleem, wij maken gebruik van een andere (betaalde) verbinding richting Telenet.


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
mavaag



Joined: 27 Feb 2006
Posts: 4

PostPosted: Tue Feb 28, 2006 11:32 am    Post subject: Reply with quote

Ok.

Dank u voor de snelle response.

Sorry voor het gebruiken van de andere servername.

Greetz.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group