Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Wat is nu het verschil tussen : Unlimited & Prepaid?

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> 4U Unlimited pakketten
View previous topic :: View next topic  
Author Message
h0pper



Joined: 03 Mar 2006
Posts: 5

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 12:33 pm    Post subject: Wat is nu het verschil tussen : Unlimited & Prepaid? Reply with quote

Ik snap niet goed het verschil tussen die 2 ...

Alles is het zelfde bij een Unlimited zoals een Large of Small packet,
maar het is duurder ... Een beetje uitleg zou me al veel verder helpen Cool

Want als Telenet Klant ben ik ook van plan om bij jullie aan te sluiten wegens alle problemen met de andere payservers.

Bij jullie kunne we ALLE nieuwgroepen ophalen ? En beschikbaar bij Telenet ? En kunnen we gebruik maken van NZBtjes ?

Dank bij voorbaat, h0pper
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 1:25 pm    Post subject: Reply with quote

Hallo,

* Een Prepaid pakket is onbeperkt geldig totdat de aangekochte hoevelheid verbruikt is. Voorbeeld: Je koopt een 50 Gb pakket en je download 10 Gb per maand, dan kun je hier dus 5 maanden mee voorruit.

* Een Unlimited pakket is slechts 1 maand geldig! Deze zijn dus alleen interessant als je vrij veel download in 1 maand.

* De prepaid pakketten hebben een hogere retentie. (De tijd / periode dat bestanden op de server blijven staan)

Beide pakketten ondersteunen alle groepen / nzb's etc.. U kunt met elke Belgische provider normaal gebruik maken van de diensten.


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
h0pper



Joined: 03 Mar 2006
Posts: 5

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 3:00 pm    Post subject: Reply with quote

Bedankt voor de vlugge reactie,

Hoeveel dagen verschil van retentie verschil heb je ? Want ik zie bij alletwee 30 staan ... of wat betekent die 16/30 , 18/30 ?

Dank bij Voorbaat, h0pper
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 3:05 pm    Post subject: Reply with quote

De retentie van de unlimited pakketten zit rond de 16 dagen, met enkele groepen rond de 30 dagen.

De normale prepaid pakketten zitten rond de 30 dagen (dient nog aangepast te worden op de site)

De prepaid "highspeed" pakketten zitten op 40 dagen retentie.


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
h0pper



Joined: 03 Mar 2006
Posts: 5

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 6:09 pm    Post subject: Reply with quote

Voila, heb net gestort ... ik heb gelezen dat er een testserver met usernaam + passwoord bestaat of bestond waar ik Usenet4U kon testen. Bestaat die nog ?
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Fri Mar 03, 2006 6:23 pm    Post subject: Reply with quote

h0pper wrote:
Voila, heb net gestort ... ik heb gelezen dat er een testserver met usernaam + passwoord bestaat of bestond waar ik Usenet4U kon testen. Bestaat die nog ?


Zoiets is er nooit geweest? Zodra uw betaling bij ons binnen is, krijgt u uw accountgegevens. (1 tot 5 werkdagen afhankelijk van uw bank)


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> 4U Unlimited pakketten All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group