Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

waarom mag account sharing niet?

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Algemeen
View previous topic :: View next topic  
Author Message
gianni



Joined: 13 Feb 2006
Posts: 14

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 2:21 pm    Post subject: waarom mag account sharing niet? Reply with quote

Hallo.

Wij als belgen lopen nog altijd achter op onze noorderburen kwa internet.
Zo ook in de limieten van onze isp.
Wij hebben een beperkt limiet per maand en dat is natuurlijk (censuur) met een onbeperkte payserver.
Nu heb ik in de familie veel mensen die hun internet enkel gebruiken om te mailen en bankzaken te doen waar er naturlijk een heel deel van hun limiet onaangeroerd blijft op het einde van de maand.
Met mijn vorige pay nam ik mijn laptop mee naar ginder leechte wat ik nodig had op hun lijn.(natuurlijk met medeweten ervan)
Waarom laten sommige dit toe en andere dit niet?
Een systeem zoals mijn vorige pay sharing van een account kan enkel met de nodige draden(sharen met 1 persoon betekent elk maar 4 draden ipv van Cool.
Nu is dit bij mij niet het geval maar wel dat ik dus regelmatig vroeger van en ander ip en isp(soms 5 in een week)leechte en dit in jullie policy zou kunnen aanzien worden als sharing en ik mijn account zou kunen verliezen en dit risico neem ik nu ook niet.

toch nog altijd zeer tevreden over de dienst

mvg gianni


Last edited by gianni on Sat Mar 11, 2006 2:43 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
gianni



Joined: 13 Feb 2006
Posts: 14

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 2:36 pm    Post subject: Re: waarom mag account sharing niet? Reply with quote

gianni wrote:

Nu is dit bij mij niet het geval maar wel dat ik dus regelmatig vroeger van en ander ip en isp(soms 5 in een week)leechte en dit in jullie policy zou kunnen aanzien worden als sharing en ik mijn account zou kunen verliezen en dit risico neem ik nu ook niet.

toch nog altijd zeer tevreden over de dienst

mvg gianni


juist dit topic gevonden
http://usenet4u.nl/forum/viewtopic.php?t=50
klopt dit nog?
Dan zou het eigenlijk geen probleem zijn daar ik enkel zou connecten vanop verschillende ip's en zeker nooit SAMEN met verschillende ip's

mvg gianni
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Sat Mar 11, 2006 8:15 pm    Post subject: Reply with quote

De accounts zijn persoonsgebonden (zie ook algemene voorwaarden). Het delen van een account is dus idd niet toegestaan ..


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
gianni



Joined: 13 Feb 2006
Posts: 14

PostPosted: Sun Mar 12, 2006 12:31 pm    Post subject: Reply with quote

Usenet4u wrote:
De accounts zijn persoonsgebonden (zie ook algemene voorwaarden). Het delen van een account is dus idd niet toegestaan ..


Usenet4u


oke het delen niet.
maar met mijn laptop en mijn gegevens connecteren op een isp van familie is niet echt delen van een account of toch?

mvg gianni
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Sun Mar 12, 2006 3:14 pm    Post subject: Reply with quote

Als je zelf het account gebruikt is er niks aan de hand, het account mag gewoon niet door iemand anders gebruik worden.


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Algemeen All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group