View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
h0pper
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 5:34 pm Post subject: Ik heb mijn acc. met mijn maat gedeeld ... |
|
|
Hallo,
Ik heb vandaag een mail gehad met daarop mijn gegevens ...
Maar ik heb de betaling tesamen met een maat van me gedaan, en ik lees nu onderaan op die Mail :
# Let op: Het is NIET toegestaan om uw account te delen met anderen! Indien wij dit toch constateren wordt uw account verwijderd.
Wat moet ik nu doen ? Is het echt niet mogelijk ? Of word het DIRECT verwijdert ?
Dank bij voorbaat |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Wed Mar 08, 2006 7:14 pm Post subject: Re: Ik heb mijn acc. met mijn maat gedeeld ... |
|
|
h0pper wrote: | Hallo,
Ik heb vandaag een mail gehad met daarop mijn gegevens ...
Maar ik heb de betaling tesamen met een maat van me gedaan, en ik lees nu onderaan op die Mail :
# Let op: Het is NIET toegestaan om uw account te delen met anderen! Indien wij dit toch constateren wordt uw account verwijderd.
Wat moet ik nu doen ? Is het echt niet mogelijk ? Of word het DIRECT verwijdert ?
Dank bij voorbaat |
Dit is dus niet toegestaan, zie tevens onze algemene voorwaarden.
M.a.w u weet nu dus dat het niet mag, als we bij een controlle constateren dat u uw account toch deelt, wordt uw account verwijderd.
Uw vriend dient zelf een eigen account te nemen.
Usenet4u |
|
Back to top |
|
|
Kveldulv
|
Posted: Thu May 11, 2006 2:46 pm Post subject: |
|
|
Ik heb nu de volgende situatie. Ik zou wel graag een account nemen bij jullie maar ik ben van plan dit op verschillende locaties te gebruiken. Door de week op het werk en weekends thuis. Maar het lijkt me dan niet onlogisch dat jullie dit gaan beschouwen als het delen van een account? |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Thu May 11, 2006 6:37 pm Post subject: |
|
|
Hallo,
Zolang u het account persoonlijk gebruikt is er niks aan de hand ..
Usenet4u |
|
Back to top |
|
|
Kveldulv
|
Posted: Fri May 12, 2006 4:28 pm Post subject: |
|
|
Hoe maakt u het onderscheid dan? Want ik zou dan wel vanaf verschillende IP's inloggen. Mogelijk tegelijk (bijv. download op het werk op laten staan en 's avond thuis ook nog iets starten).
Kwestie van misverstanden te vermijden. |
|
Back to top |
|
|
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Fri May 12, 2006 9:04 pm Post subject: |
|
|
Op verschillende plekken is geen probleem, echter meerdere ip's tegelijk is niet toegestaan , anders is er geen controlle door ons mogelijk.
Usenet4u |
|
Back to top |
|
|
|