Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Via poort 119 of via Proxiserver?

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Marc



Joined: 29 Jul 2005
Posts: 2

PostPosted: Fri Jul 29, 2005 1:18 pm    Post subject: Via poort 119 of via Proxiserver? Reply with quote

Ik heb sinds vandaag mijn prepaid usenet4u account aangekregen.De download snelheid via poort 119 ligt hier rond de 500Kbs, met de newsserver van mijn provider haal ik normaal rond de 1000Kbs.
Is het beter dat ik dan via de proxiserver van usenet4u werk of gewoon via 119 blijf werken?
Met de 500Kbs ben ik ook al wel zeer tevreden hoor, maar als er meer inzit is het leuk meegenomen.

Dan had ik nog een klein vraagje:

Ik had de headers opgehaald van een newsgroep en dat was zo een 300MB, maar blijkbaar wordt die 300MB niet aangerekend als download, klopt dit?


PS:Zeer tevreden nieuwe klant
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Fri Jul 29, 2005 1:32 pm    Post subject: Re: Via poort 119 of via Proxiserver? Reply with quote

Marc wrote:
Ik heb sinds vandaag mijn prepaid usenet4u account aangekregen.De download snelheid via poort 119 ligt hier rond de 500Kbs, met de newsserver van mijn provider haal ik normaal rond de 1000Kbs.
Is het beter dat ik dan via de proxiserver van usenet4u werk of gewoon via 119 blijf werken?
Met de 500Kbs ben ik ook al wel zeer tevreden hoor, maar als er meer inzit is het leuk meegenomen.

Dan had ik nog een klein vraagje:

Ik had de headers opgehaald van een newsgroep en dat was zo een 300MB, maar blijkbaar wordt die 300MB niet aangerekend als download, klopt dit?



PS:Zeer tevreden nieuwe klant



Hallo,

De headers gaan inderdaad bij de huidige pakketten niet van uw tegoed af !

U kunt altijd proberen om via de proxy een verbinding te maken om te zien of dit voor in uw geval een betere snelheid kan opleveren !

Usenet4u

p.s wat van verbinding heeft u dat u maximaal 1000 kb/ps kunt halen ? Smile


Last edited by Usenet4u on Sat Feb 18, 2006 12:22 pm; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
Marc



Joined: 29 Jul 2005
Posts: 2

PostPosted: Fri Jul 29, 2005 1:51 pm    Post subject: Reply with quote

Bedankt voor het zeer snel antwoorden, dat noem ik pas TOP Service voor de klanten.
Ik ga straks de proxiserver eens proberen.
Ik heb een Telenet Expressnet Turbo verbinding in België.Dat is een 10MB/S verbinding.
Maar zoals eerder gezegd ben ik met die 500Kbs al zeer tevreden hoor.
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Fri Jul 29, 2005 2:14 pm    Post subject: Reply with quote

Marc wrote:
Bedankt voor het zeer snel antwoorden, dat noem ik pas TOP Service voor de klanten.
Ik ga straks de proxiserver eens proberen.
Ik heb een Telenet Expressnet Turbo verbinding in België.Dat is een 10MB/S verbinding.
Maar zoals eerder gezegd ben ik met die 500Kbs al zeer tevreden hoor.


Mooie verbinding Smile De 10 mbit/s zult u met de huidige server helaas (nog) niet halen.

We gaan hier binnenkort echter verandering in brengen Smile
Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
antem



Joined: 22 May 2006
Posts: 2

PostPosted: Tue May 30, 2006 10:52 am    Post subject: Reply with quote

Hoe zet ik die proxy precies op? Ik heb dit al met poorten 80,8080 en 110 geprobeerd , zonder resultaat tot nog toe.
Overigens: prima service , ook voor Vlaamse klanten. Bedankt! Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Tue May 30, 2006 11:07 am    Post subject: Reply with quote

Door i.p.v news.usenet4u.nl, proxy.news.usenet4u.nl in te vullen in je newsreader.

Dit is wel alleen van toepassing op de normale prepaid paketten, bij de High Speed variant kan je gewoon de poort wijzigen. (news3.usenet4u.nl)


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
antem



Joined: 22 May 2006
Posts: 2

PostPosted: Thu Jun 01, 2006 1:17 pm    Post subject: Reply with quote

Usenet4u wrote:
Door i.p.v news.usenet4u.nl, proxy.news.usenet4u.nl in te vullen in je newsreader.

Dit is wel alleen van toepassing op de normale prepaid paketten, bij de High Speed variant kan je gewoon de poort wijzigen. (news3.usenet4u.nl)


Usenet4u


Bedankt zover was ik al maar had niet in de gaten dat die poorten door mijn firewall werden geblokkeerd, alles loopt nu als een trein. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group