Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Elke keer hetzelfde terugkerende probleem

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Dark Helmet



Joined: 11 Mar 2006
Posts: 6

PostPosted: Tue Aug 08, 2006 10:40 pm    Post subject: Elke keer hetzelfde terugkerende probleem Reply with quote

Ik heb 2 abonnementen afgesloten bij jullie; een prepaid 50 gig en een unlimited 1 maand. Ik krijg telkens hetzelfde bericht van alletwee de servers, elke keer na ongeveer een uur gedownload te hebben: "Your per-user connection limit / Too many connections". Van die sticky dus.

Ik werk met GrabIt en ik heb al geprobeerd:

- de server time-out op 2 minuten
- 6 connecties open per abonnement i.p.v. 8
- de port van het prepaid abonnement op 8000, 9000 enz. ipv. 119
- Grabit afsluiten en na minstens 30 min. weer opstarten
- langzaam de connecties opvoeren naar 6 (bij 8 krijg ik het probleem al na een half uur downloaden)

Om de zoveel tijd (van 1 uur tot 3 uur) moet ik weer aflsuiten en opnieuw starten, omdat GrabIt meer dan 50 bestanden overslaat vanwege dat bericht. Zo kan ik natuurlijk nooit fatsoenlijk downloaden, want als ik slaap ben ik er niet bij en dan wil ik Grabit toch laten lopen.

Wat is DE oplossing?
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Tue Aug 08, 2006 10:49 pm    Post subject: Reply with quote

Beide pakketten werken met een andere server, als je dit probleem dus op beide servers hebt, ligt het probleem dus niet aan de server maar eerder aan een instabiele router en / of verbinding.

Ik kan zelf op beide servers urenlang 8 connecties open hebben staan zonder een 400 error te krijgen ...
M.a.w probleem dien je eerder bij je eigen configuratie te zoeken, af en toe een 400 error kan immers voorkomen, maar niet continu.

Controlleer dus een eventuele router / bekabeling / verbinding / drivers etc ..

Een andere optie is om een andere reader te proberen, Grabit is niet het meest stabiele programma op de markt, probeer eens Newsleecher? Echter lijkt me, dat het eerder genoemde (instabiele verbinding) van toepassing is.


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Dark Helmet



Joined: 11 Mar 2006
Posts: 6

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 9:51 am    Post subject: Reply with quote

Bedankt voor de snelle reactie. Ik zal eens wat tests uitvoeren met mijn eigen verbinding en router.

Gr,
Matt
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Wed Aug 09, 2006 10:07 am    Post subject: Reply with quote

Probeer ook eens een rechtstreekse verbinding zonder router..
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group