Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

connectie verlies

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
wolverien



Joined: 29 Sep 2006
Posts: 2

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 1:16 pm    Post subject: connectie verlies Reply with quote

hallo ik heb sinds kort een account bij jullie maar ik heb een probleem, mijn broer is beheerder van de topcom webracer modem hij deelt het internet via het netwerk wanneer ik met grabit download, dan valt mijn internet uit na ongeveer 15 minuten. Als ik de modem op mijn computer installeer is er geen probleem maar mijn pc kan niet continu aanstaan daarom moet hij op mijn broer zijn computer geïnstalleerd staan. grabit geeft de fout "unknonwn error while downloading body" en dan valt mijn internet uit door dan mijn netwerk connectie uit te schakelen en terug in te schakelen is het probleem opgelost maar dan zegt hij bij de files die aan het downloaden waren : "connection timed out" of "to many connections for files" (ofzoiets).
weten jullie toevallig hoe dit probleem verholpen kan worden volgens mij met een instelling op de computer van mijn broer maar ik zou niet weten welke.
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Fri Sep 29, 2006 2:01 pm    Post subject: Reply with quote

De meldingen die je krijgt komt door de instabiele verbinding / netwerk, daar zit dus ook de oorzaak + oplossing?

M.b.t instellingen van het modem, deze kan je beter aan de leverancier vragen en / of je internetprovider. Heb zelf geen ervaring met zulke modems.. Neem dus eens contact met hun op.

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
wolverien



Joined: 29 Sep 2006
Posts: 2

PostPosted: Sun Oct 01, 2006 1:28 pm    Post subject: Reply with quote

probleem opgelost: instabiele driver


toch bedankt
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group