Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Grabit & retentie tijd

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Mon Apr 11, 2005 10:20 pm    Post subject: Grabit & retentie tijd Reply with quote

Als u gebruik maakt van het programma Grabit, dan is de retentie tijd standaard minder dan 18 dagen.

Dit komt doordat Grabit niet alle headers ophaalt ! U kunt dit voorkomen door de instellingen te veranderen bij: Preferences -- > History

Als u hier bijvoorbeeld 10.000.000 neerzet zal grabit alle headers binnen halen van de groepen. Houdt u er wel rekening mee dat het hierdoor erg lang kan duren in de grote binarygroepen voordat alle headers binnen zijn !

U kunt dus bijvoorbeeld 3.000.000 neerzetten om zo toch een goede retentietijd te creeren en tevens niet teveel headers binnen te halen.

Usenet4u


Last edited by Usenet4u on Thu Oct 27, 2005 10:43 am; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message
jimbo_tank



Joined: 12 Apr 2005
Posts: 4

PostPosted: Mon May 09, 2005 9:38 pm    Post subject: Reply with quote

Toch een vraagje.

Ik gebruik newsbin pro, maar posts van 28 april (het is nu 8 mei) staan er ook al niet meer op.
En wat is daarvan de reden? Question Sad
Greetz

Edit: Hmm a.b.ftn behoort zeker niet tot de 'grote' groepen Crying or Very sad
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Tue May 10, 2005 8:16 am    Post subject: Reply with quote

jimbo_tank wrote:
Toch een vraagje.

Ik gebruik newsbin pro, maar posts van 28 april (het is nu 8 mei) staan er ook al niet meer op.
En wat is daarvan de reden? Question Sad
Greetz

Edit: Hmm a.b.ftn behoort zeker niet tot de 'grote' groepen Crying or Very sad


Hoi,

Heeft u eens met een ander newsprogramma geprobeerd ? Ook de ftn groep heeft een retentie van 18 dagen !

Mocht u er niet uitkomen neem dan even contact op met support (per e-mail)

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
jimbo_tank



Joined: 12 Apr 2005
Posts: 4

PostPosted: Sat May 21, 2005 9:23 pm    Post subject: Reply with quote

Usenet4u wrote:
jimbo_tank wrote:
Toch een vraagje.

Ik gebruik newsbin pro, maar posts van 28 april (het is nu 8 mei) staan er ook al niet meer op.
En wat is daarvan de reden? Question Sad
Greetz

Edit: Hmm a.b.ftn behoort zeker niet tot de 'grote' groepen Crying or Very sad


Hoi,

Heeft u eens met een ander newsprogramma geprobeerd ? Ook de ftn groep heeft een retentie van 18 dagen !

Mocht u er niet uitkomen neem dan even contact op met support (per e-mail)

Usenet4u


Helemaal mijn eigen schuld Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Heb zitten slapen denk ik.
Alles is goed gekomen en nog binnen kunnen halen.
Thanx voor de reaktie Cool
Greetz
Back to top
View user's profile Send private message
burnz



Joined: 31 Oct 2006
Posts: 1

PostPosted: Tue Oct 31, 2006 2:11 pm    Post subject: Kan bepaald bestand maar niet downloaden anderen wel Reply with quote

Wie kan mij helpen, ik probeer al een aantal dagen een paar parretjes te downloaden maar dit lukt niet.
Ik heb anderen wel blij kunnen maken met de lokatie van de pars en zij kunnen ze wel downloaden.
Ik gebruik GrabIt. Heb een Usenet4u 25 G. met een ret.tijd van 40 dagen. De posts zijn van 5/6 dagen geleden. Hoe ik het ook probeer ik krijg ze niet. Met een nzb krijg ik de melding dat ze niet op de server staan. Het gaat om de Alt.binaries.cores. Zelfs met Newsleecher en Newsbin Pro krijg ik het niet voor elkaar. Het gaat om de volgende files:
MW_Bijtje-Maya"M.vol000+01.PAR2" yEnc (1/4)
en dan de pars van MW_MB3"M en die van MW_Vlieg-les"M
Iemand?????????? die mij helpen kan??????????????

Groetjes Burnz
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Tue Oct 31, 2006 3:32 pm    Post subject: Reply with quote

Lijkt op een probleem in de cores groep, bestanden staan er inderdaad niet op, zal het doorsturen naar de technische dienst.

p.s vervolg beter een nieuwe topic openen i.p.v in een oud topic een bericht zetten? (of stuur gewoon een mail naar support)


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group