Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Storing of....

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Fata Morgana



Joined: 18 Dec 2005
Posts: 2
Location: Almere

PostPosted: Sun Dec 18, 2005 10:57 pm    Post subject: Storing of.... Reply with quote

Sinds vrijdag lijkt mijn downloadsnelheid wel een achtbaan, van 600KB naar 14KB en weer naar 600KB, het begin van de week was perfect geen problemen gehad stabiele hoge snelheid van rond de 400KB, maar dit is wel een beetje typisch. Ik gebruik Newsreactor.
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 9:26 am    Post subject: Re: Storing of.... Reply with quote

Fata Morgana wrote:
Sinds vrijdag lijkt mijn downloadsnelheid wel een achtbaan, van 600KB naar 14KB en weer naar 600KB, het begin van de week was perfect geen problemen gehad stabiele hoge snelheid van rond de 400KB, maar dit is wel een beetje typisch. Ik gebruik Newsreactor.


Hallo,

Vreemd! welk pakket heeft u?

Het kan wel voorkomen dat in de drukke tijden ('s avonds / weekend) de snelheid minder is dan in rustige tijden.

Maakt u wel gebruik van de maximale connecties van 8 stuks? dit kan zulke schommelingen enigzins tegengaan.

Echter kan het ook zo zijn dat uw provider in de drukke tijden capaciteitsproblemen heeft en hierdoor een instabielere verbinding onstaat.

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Fata Morgana



Joined: 18 Dec 2005
Posts: 2
Location: Almere

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 9:45 pm    Post subject: Reply with quote

Ik Heb een 4U Unlimited pakket, ik heb de maximale 6 connecties openstaan die Newsreactor bied.
Ik heb nog even bij Mordax de snelheid gemeten en die was gewoon 600KB dus dat doet vermoeden dat mijn provider ook niet echt het probleem is, vreemd genoeg was een trace naar de newsserver ook niet raar langzaam.
En vanavond was alles weer gewoon....en supersnel 600KB
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 10:10 pm    Post subject: Reply with quote

Fata Morgana wrote:
Ik Heb een 4U Unlimited pakket, ik heb de maximale 6 connecties openstaan die Newsreactor bied.
Ik heb nog even bij Mordax de snelheid gemeten en die was gewoon 600KB dus dat doet vermoeden dat mijn provider ook niet echt het probleem is, vreemd genoeg was een trace naar de newsserver ook niet raar langzaam.
En vanavond was alles weer gewoon....en supersnel 600KB


In ieder geval fijn dat het weer normaal functioneerd!

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group