Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

Incomplete Grab

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
wbonline



Joined: 18 Dec 2005
Posts: 4

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 9:09 pm    Post subject: Incomplete Grab Reply with quote

hallo ik heb sins vandaag een acount bij jullie
maar ik zit met een probleem

als ik iets download van 4 GB komen er ook bestanden voor die bij de naam Incomplete Grab krijgen mijn zus heeft een pay server bij een andere provider daar heeft ze geen last van zelfe film zelfde groep

als die naam achter die bestand komt Incomplete Grab kan ik hem ook niet meer fixen

gebruik grabbit 1.5.3 beta

hopelijk weten jullie een oplossing verschillende films gedownload wat er net op staad en wat er een paar dagen op staad het wil maar niet helpen

grt wbonline Confused
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 9:18 pm    Post subject: Re: Incomplete Grab Reply with quote

wbonline wrote:
hallo ik heb sins vandaag een acount bij jullie
maar ik zit met een probleem

als ik iets download van 4 GB komen er ook bestanden voor die bij de naam Incomplete Grab krijgen mijn zus heeft een pay server bij een andere provider daar heeft ze geen last van zelfe film zelfde groep

als die naam achter die bestand komt Incomplete Grab kan ik hem ook niet meer fixen

gebruik grabbit 1.5.3 beta

hopelijk weten jullie een oplossing verschillende films gedownload wat er net op staad en wat er een paar dagen op staad het wil maar niet helpen

grt wbonline Confused


Indien je een unlimited account hebt, dien je de bestanden opnieuw te downloaden. Er was vanmiddag een storing die dit kan veroorzaken.

Quickpar al eens geprobeerd? Zie http://www.binaries4all.nl/quickpar/

Stuur tevens je accountnaam, files + groep waarbij het fout gaat naar support. Ze zullen dan kijken wat er mis gaat.

Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
wbonline



Joined: 18 Dec 2005
Posts: 4

PostPosted: Mon Dec 19, 2005 10:52 pm    Post subject: Reply with quote

thnx voor de link het werkt stukken beter Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group