Forum Index

 
 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 

1e keer + zie ik (kleine) groups die ik met Chello ook vind?

 
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support
View previous topic :: View next topic  
Author Message
vanisher7



Joined: 26 Mar 2006
Posts: 7

PostPosted: Sun Mar 26, 2006 9:21 pm    Post subject: 1e keer + zie ik (kleine) groups die ik met Chello ook vind? Reply with quote

Hallo,

ff een vraagje... Ik lees pas voor het eerst op een kleine newsgroup op het internet over payservers. (iedereen schold me uit, omdat ik te vaak om par2's vroeg en zeiden dak maar een payserver moest zoeken Laughing ) Nu wil ik graag precies weten wat een payserver is en hoe het werkt. Ik bedoel, ik heb chello classic... nu met 1 mb per seconde downloadsnelheid die ik overigens nooit haal.... met ene beetje geluk haal ikde 150 kb/s... Als ik nu een pakket bij jullie koop wat krijg ik dan? moet ik dan heel mijn chello vervangen? of kan ik gewoon ineens met 1 mb/s downloaden en is alles ineens compleet en zie ik alles meer dan 3 dagen????? Question hoe kan dat? Als het werkt, dan is het werkelijk geweldig!!! Ook vraag ik me af, ik heb een newsgroup over goochelen (ik ben een goochelaar) waar ik vaak op kom, maar deze is niet zo groot.... Kan ik die toch nog gewoon zien met usenet? En als ik het goed begrijp koop je bij jullie gigabites? is dat met onbeperkte snelheid maar kun je dan maar bepaald aantal gigabites downloaden? EN kun je niet bijvoorbeeld een maand kopen die je dan niet in 1 maand hoeft op te maken maar dat je bijvoorbeeld 4x7 dagen kunt downloaden?

Ik weet het, veel vragen, maar ik sta echt op het punt dit vaak te gebruiken. Ik zou het dus erg fijn vinden als jullie ze toch willen beantwoorden... Erg bedankt alvast en tot ziens..

Een toekomstige klant...
Back to top
View user's profile Send private message
Usenet4u
Site Admin


Joined: 20 Feb 2005
Posts: 481

PostPosted: Mon Mar 27, 2006 8:29 am    Post subject: Reply with quote

Hallo,

* De snelheid zal bij ons een stuk hoger liggen. (tot het maximale van uw verbinding)
* Bestanden straan er afhankelijk van het pakket dat u kiest tot 40 dagen erop i.p.v 3
* Alles wat compleet gepost is staat er bij ons volledig op
* We hebben 2 soorten pakket, de unlimited gegeven onbeperke toegang voor 1 / 3 maanden. bij de prepaidpakketten koop je een bepaalde hoeveelheid en kan je zelf bepalen wanneer je wilt downloaden


Usenet4u
Back to top
View user's profile Send private message
vanisher7



Joined: 26 Mar 2006
Posts: 7

PostPosted: Mon Mar 27, 2006 2:08 pm    Post subject: OKido... Reply with quote

Thanks, voor snelle respons...

kga vandaag unlimited of prepaid pakket kopen.. Very Happy
Als het werkt hebben jullie een vaste klant erbij Smile

Vanisher7
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic     Forum Index -> Support All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group