View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
wbonline
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 9:09 pm Post subject: Incomplete Grab |
|
|
hallo ik heb sins vandaag een acount bij jullie
maar ik zit met een probleem
als ik iets download van 4 GB komen er ook bestanden voor die bij de naam Incomplete Grab krijgen mijn zus heeft een pay server bij een andere provider daar heeft ze geen last van zelfe film zelfde groep
als die naam achter die bestand komt Incomplete Grab kan ik hem ook niet meer fixen
gebruik grabbit 1.5.3 beta
hopelijk weten jullie een oplossing verschillende films gedownload wat er net op staad en wat er een paar dagen op staad het wil maar niet helpen
grt wbonline  |
|
Back to top |
|
 |
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 9:18 pm Post subject: Re: Incomplete Grab |
|
|
wbonline wrote: | hallo ik heb sins vandaag een acount bij jullie
maar ik zit met een probleem
als ik iets download van 4 GB komen er ook bestanden voor die bij de naam Incomplete Grab krijgen mijn zus heeft een pay server bij een andere provider daar heeft ze geen last van zelfe film zelfde groep
als die naam achter die bestand komt Incomplete Grab kan ik hem ook niet meer fixen
gebruik grabbit 1.5.3 beta
hopelijk weten jullie een oplossing verschillende films gedownload wat er net op staad en wat er een paar dagen op staad het wil maar niet helpen
grt wbonline  |
Indien je een unlimited account hebt, dien je de bestanden opnieuw te downloaden. Er was vanmiddag een storing die dit kan veroorzaken.
Quickpar al eens geprobeerd? Zie http://www.binaries4all.nl/quickpar/
Stuur tevens je accountnaam, files + groep waarbij het fout gaat naar support. Ze zullen dan kijken wat er mis gaat.
Usenet4u |
|
Back to top |
|
 |
wbonline
|
Posted: Mon Dec 19, 2005 10:52 pm Post subject: |
|
|
thnx voor de link het werkt stukken beter  |
|