View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
demok1
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 6:17 pm Post subject: snelheid |
|
|
Ik ben usenet4u aan het uitproberen. Tot nu toe erg tevreden!
Ik heb nog 1 vraagje m.b.t. de snelheid. Ik haal nu zo'n 100KB/s met een versatel 1 MB lijntje. Kan dit niet sneller? |
|
Back to top |
|
 |
Usenet4u Site Admin
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 6:44 pm Post subject: Re: snelheid |
|
|
demok1 wrote: | Ik ben usenet4u aan het uitproberen. Tot nu toe erg tevreden!
Ik heb nog 1 vraagje m.b.t. de snelheid. Ik haal nu zo'n 100KB/s met een versatel 1 MB lijntje. Kan dit niet sneller? |
Hallo,
Als u een 1 mb lijn heeft dan is uw maximale snelheid ongeveer 100 kb/s. Dit is dus de maximale snelheid die uw verbinding kan leveren, hierdoor zult u dus niet sneller kunnen downloaden dan 1 mbit van onze servers.
Indien u sneller wilt downloaden is wellicht een upgrade van uw adsl of kabel verbindinging te overwegen.
Usenet4u |
|
Back to top |
|
 |
demok1
|
Posted: Sun Oct 16, 2005 9:10 pm Post subject: Re: snelheid |
|
|
Usenet4u wrote: | demok1 wrote: | Ik ben usenet4u aan het uitproberen. Tot nu toe erg tevreden!
Hallo,
Als u een 1 mb lijn heeft dan is uw maximale snelheid ongeveer 100 kb/s. Dit is dus de maximale snelheid die uw verbinding kan leveren, hierdoor zult u dus niet sneller kunnen downloaden dan 1 mbit van onze servers.
Indien u sneller wilt downloaden is wellicht een upgrade van uw adsl of kabel verbindinging te overwegen.
Usenet4u |
Tnx voor de snelle reactie! |
|
Back to top |
|
 |
|